Re: Jaki najszybszy procek do tej płyty?

Autor: Michał Łukaszek <prism_at_hornet.wytnijto.eu.org>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 15:12:36 MET DST

Sander napisał:

> Jajszybszym slotowym CPU był PIII 1GHz, ale będziesz miał duże trudności
> żeby dostać/zdobyć ten CPU.

Z obserwacji (kosmicznych!) cen szybszych procesorów na slocie na allegro
raczej wnioskuję, że będę skłaniał się raczej w kierunku wsadzenia czegoś
na przejściówce.

> Do tej płyty włożysz każdego Coppermine więc Celeron lub PIII 1.1 GHz.
> A z przejściówek to polecam Abit lub MSI.

Czyli mogę śmiało kupować dowolnego Coppermine? Nie będzie problemów z
mnożnikami, napięciami, FSB itp? Czy te zależą od przejściówki?

--
pozdrawiam,
PriSM (Michał Łukaszek)