CALIFORNIA!!

Autor: Rafaus <loginkonta00_at_op.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 14:15:38 MET DST

Mam ogromną prośbę o opinie na temat komputerków California Access. Wiem, że
temat był wałkowany 1000 razy, sprawdziłem archiwum i to nie tylko to, ale
niestety za każdym razem po 2, 3 odpowiedziach zaczyna się rozmowa na
zupełnie inne tematy, a ja chciałbym usłyszeć tylko wypowiedzi na temat tego
konkretnego komputerka i najlepiej tylko od osób, które same miały okazję go
używać lub serwisować.
Ceny są w tej chwili nawet 50 % niższe niż innych laptopów np: CA 9200 to
6000 zł, a Toshiba o tych samych parametrach to już 11500 zł. Bardzo aprosze
o opinie i te złe, których już trochę widziałem i te dobre, bardzo bardzo
nieliczne na razie.

Rafał S.
rafaus00@go2.pl