CD-ROM tylko tryb PIO

Autor: Pablo <abguvatnyyevtug_at_jc.cy>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 12:41:40 MET DST

Witam wszystkich, odkąd zainstalowałem Alcohola 120% mam problem z
ustawieniem dla nagrywarki trybu DMA. Napęd działa cały czas w PIO
próbowałem zmieniać to w menedżerze urządzeń także usuwać napędy i za
każdym razem jest to samo. Nawet po od instalowaniu Alcohola mam w systemie
dodatkowy wirtualny CD-ROM którego nie da się w żaden sposób usunąć.
Ponadto przy montowaniu płytki w zwykłym CD-ROMie i napędzie wirtualnym nie
zmienia się etykieta i ikona dla danego dysku a przy niektórych płytach
zawiesza się cały system.
Może ktoś wie jak da się przywrócić poprawne działanie CD, może jest jakiś
wpis w rejestrze za to odpowiadający?

--
Pozdrawiam Pablo