Szalona klawiatura

Autor: jaspis2 <jaspis2.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 11:04:38 MET DST

Witam
Otot problem: uzuwam dwoch komunikatorw: gg i tlena. Od niedawa pojawilo mi
sie takie zjawisko - w momencie jak jakas soba pisze do mnie na ktorymkolwiek
komunikatorze to moja klawiatura zaczyna wiariowac, tzn. lampki Capslock-u,
Numlocku i Scroll-a zaczynaja na zmiane zapalac sie i gasnac. Kiedy osoba
przestaje pisac efekt znika... Kiedy ja pisze nie mam tego problemu. Zrobilam
skanowanie antywirusowe - nic nie znalazlo, adware-Spyware - tez nic.. W
procesach tez nie ma rzadnego "smiecia"... i nie wiem gdzie szukac przyczyny.
Pomozcie - prosze bo to robi sie drazliwe ;) Mam WINXP

Dzieki
jaspis2