Re: napiecia zasilacza

Autor: Nathan <WYWAL_nbqx_at_o2.pl_WYWAL>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 09:41:28 MET DST

Dnia 2004-10-25 22:40, Użytkownik miki napisał:

> ok, a mozesz zasugerowac jakis?

> albo czy jest sens jakiegos cos drozszego kupic do mojego sprzetu? /raczej
> nie bede rozbudowywal go juz za bardzo, co najwyzej wymiana karty graf. +
> moze 3ci dysk podpiety do jakiegos kontrolera pci)

Zasilacz, to, oprocz płyty, podstawa komputera.
Uwazam, i chyba słusznie, ze nie nalezy za bardzo
oszczedzac na tym elemencie. W tej chwili w pracy
mam wysyp padow zasilaczy (glownie jakies MaxPower,
l&c i tego typu chlam, a sprzety typowo biurowe)

> np
> http://allegro.pl/show_item.php?item=32989072 CHIEFTEC 420W HPC-420-302-DF
>
> http://allegro.pl/show_item.php?item=32894676 NeoTEC 19dB 420W V4200
> No-Noise
> co myslicie o tych zasilaczach?

Ludzie chwala sobie zarowno Neoteki jak i Chiefteki.
Wiec wybor zalezy glownie od zasobnosci
portfela (choc roznica nie jest taka duza.

Mozna rozwazyc jeszcze Tagana
zobacz jeszcze tu: http://tweak.pl/artykul/zasilacze
i tu: http://realitynet.pl/content.php?article.112.0
i tu:
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/strona-1.html

Milego czytania i kupowania!

--
Pozdrawiam Nathan
#Spadochroniarze to ludzie,  którzy schodzą z drzew,