Re: Żółty obraz

Autor: artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 09:37:47 MET DST

Użytkownik "Jacek" <jajofa1@wp.pl> napisał w wiadomości
news:clbfkj$ib9$1@stargard.srg.vectranet.pl...
> Na moim monitorze LG FLATRON F700B non stop robi sie zolty obraz...musze
go
> stanowczo walnac w bok, i wtedy sie naprawia...lecz tylko na moment:(
> Czy bez serwisu sie obejdzie??

Zależy czy potrafisz "trzymać lutownicę"
"Uderzenia naprawiające" w zasadzie jednoznacznie
wskazują na zimne lutowanie .
Jest jeszcze możliwość urwania przewodu
sygnałowego (a nawet dwóch), ale raczej mniejsza.
(spróbuj poruszyć delikatnie przewodem sygnałowym
jeżeli coś się będzie zmieniało to masz winnego)
Ja popatrzyłbym (lupa) na miejsca lutowane, szczególnie
związane z dużymi elementami, a jeszcze bardziej
 szczegółowo na miejsca lutowane na płytce
bezpośrednio przy szyjce kineskopu (jest tam parę
dużych oporników, które mogą się nagrzewać).
I uczulam na dużą ostrożność - są tam napięcia
potencjalnie niebezpieczne, więc przed wszystkimi
 manipulacjami, wtyczka obowiązkowo - z sieci.
Wiem coś o tym :)
A jak nie - no to serwis

Pozdrawiam
Artur(m)