Radeon9600XT i ACPI

Autor: Bartek <skrayny_at_tlen.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 09:10:02 MET DST

Witam Grupowiczów.
Ostatnio zacząłem zmieniać sprzęt i zacząłem od radka 9600XT Szafirka
(wcześniej była ... riva) i pojawiły się problemy. W nieokreślonych
momentach winxp po prostu się zamraża i niezbędny jest twardy reset. W
dzienniku zdarzeń okazało się że błędy generuje acpi. Winda przyporządkowała
takie samo przerwanie dla karty graficznej, acpi i dodatkowo jeszcze
kontrolera usb, muzyki creativa i sieciówki. Sądzę że to może być powód
niestabilnej pracy systemu.
Pytanie. Jak zmienić te przerwania, żeby grafika miała zupełnie osobne?
Zmiana slotów kart PCI nic nie pomogła (po prostu z przerwania 5 wszsytko
przeszło na 11). Próbowałem wyłączyć acpi w biosie płyty ale wtedy win w
ogóle się nie odpalał.

Pozdrawiam
Bartek

D800, soltek75kav, 512RAM, R9600XP, SB1024, WinXPprof+SP2.