Re: Problem z g³osem

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 06:58:20 MET DST

> Ale to bardzo radykalne posuniêcie :-)))
> Mozna tak wykluczyæ zak³ócenia pochodzace
> od sprzetów w budynku :-)
Rzeczywi¶cie radykalne. Ale w ostateczno¶ci ...:-)

Kupiê dzisiaj taki dodatkowy kabel z odpowiednimi
koñcówkami i my¶lê, ¿e to za³atwi sprawê.

Jestem ciekawa, czy teraz pojawi± siê jeszcze kiedy¶
te zak³ócenia d¼wiêku (na ró¿nych kana³ach), które od
czasu do czasu (rzadko) pojawia³y siê ju¿ wcze¶niej.
W zwi±zku z nimi zainteresowa³am siê ju¿ wcze¶niej
takim izolatorem, czy jak Ty to nazywasz separatorem.
Je¶li siê ju¿ nie pojawi± (oby), to nie wiem czy bêdzie
to zas³ug± separatora czy tego, ¿e teraz "po¶redniczyæ"
bêdzie magnetowid.

Zaczynam podejrzewaæ, ¿e to magnetowid "macza³ w tym
wszystkim palce". :-)
W koñcu dziêki temu nie zostanie tak szybko wyrzucony.
Upiek³o mu siê. :-))))

Pozdrawiam
Ewa