Re: Jaki monitor 19 cali LCD i CRT do gier , multimediow itp.

Autor: Kit <adarponiespamuj_at_wp.usunto.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 23:56:41 MET DST

> Owszem, w świetle przytoczonego przez Ciebie artykułu i przy założonych
> kryteriach cenowych jest to dość prawdopodobne. Niemniej w wątku była
> mowa o szkodliwości monitorów dla oczu. ZTCP promieniowanie
> elektromagnetyczne w monitorach CRT powoduje podrażnienie spojówek
> naelektryzowanym kurzem. W monitorach LCD tego efektu brak. W związku z
> tym nie sama obecność promieniowania jest szkodliwa, tylko to jaki ma

Co nie zmienia faktu, że szukam, od dłuższego czasu 19" LCD lub 20" LCD ale
pracującej 1280x1024, z dobrym czasem reakcji poniżej 20ms jasnościa powyżej
300, kątami powyżej 170, oraz 16.77mln kolorów i nie mogę znaleść niczego za
rozsądne pieniądze, nie mówiąc już by móv to wpierw zobaczyć..

Ukłony,
Kit