Re: Problem z głosem

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 23:09:30 MET DST

> Podłącz kabel z kablówki do karty TV a magnetowid
> wyłącz z prądu ! jeśli głos będzie OK to wina
> jest po stronie magnetowidu (należy zmienic mu
> kanał-czestotliwość nadawszą (po wysokiej) na jakiś
> inny wolny kanał
W momencie pojawienia się problemu (z poniedziałku na wtorek
ubiegłego tygodnia) magnetowid nie był w ogóle podłączony do prądu.

Co to tego kanału w magnetowidzie, to mniej więcej w połowie ubiegłego
roku na kanale telewizora przypisanym wtedy do video pojawił się jakiś
"zwykły" porgram. Dowiedziałam się wtedy, że muszę maleńkim
śrudbokrętem pokręcić z tyłu magnetowidu i znaleźć jakiś inny wolny.
Dostępny zakres to 32-40. Znalazłam jakiś wolny, ale pamiętam,
że wtedy okazało się, że wiele możliwości już nie ma i gdyby w przyszłości
Aster City znowu coś zmieniła to mogą pojawić się kłopoty. Który to kanał
nie wiem.

Co do sąsiadów to sprawa jest trudniejsza. W bloku jest ponad 100 mieszkań.
Gdy wysiada prąd to nie ma go w mieszkaniach o bardzo różnych numerach.

Pozdrawiam
Ewa