Re: Dysk 120GB czy 80GB?

Autor: Jerzy Wawrzyniak <Wywal_to_Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl_i_to_tez>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 20:16:55 MET DST

Użytkownik "sweet_lobo" <seungia@op.pl> napisał w wiadomości
news:cljejf$p5f$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam, mam pytanko bo nie orientuje się. Czy mogę pod mój sprzęt (dane
> widoczne poniżej) podłączyć dysk 120GB? Teraz się przymierzam do zakupu i
> niewiem czy 120GB moge podłączyc, a jak już w temacie o dyskach to jakiej
> firmy kupic i o jakiej pojemności itp. Co w tej chwili się najbardziej
> opłaca, czy może poczekać i kupić w grudniu? Poproszę o waszą opinię...

Jeśli Twoja płyta obsługuje dyski powyżej 32 GB to bierz 120 lub większy.
Różnice cenowe pomiędzy 80, 120 i 160 są niewielkie. Jaki maksymalny dysk
możesz podłączyć zobacz na stronach ASUSa. Z czekaniem, to zależy na ile Ci
ten zakup jest pilny.

--
Jerzy Wawrzyniak
Wywal_to_Jerzy_Wawrzyniak@klub.chip.pl_i_to_tez