RATUNKU!!! Pomóżcie, proszę....

Autor: Marek <m1313marekWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 22:31:50 MET DST

Witam,

PRoblem jest z cholernym NOrton Ghostem 2003.

Zrobiłem kiedyś obraz "Disk to image" na standardowych ustawieniach. Dzisiaj
rano zrobiłem obraz tego samego dysku "Disk to image", ale z zaznaczeniem
opcji "Image boot". Efekt jest taki, że ten stary obraz jak odtworzę, to jest
okej, ale jak odtworzę ten dzisiejszy obraz - system się nie botuje.

Czy ktoś wie dlaczego? MUSZĘ!!!! odpalić ten dzisiejszy poranny obraz, a nie
mam pomysłu jak.

System, który ghostowałem to W2K. Nie mam do niego instalki, nie mam do niego
dyskietki naprawczej. Nie znam hasła administratora. Mam pod ręką instalkę
WInXP HOme.

Jeśli macie tylko jakieś pomysły - piszcie, pls.

Marek