Re: logitech MX bezprzewodowy ... oddzielnie kupiona mysz i klawierka

Autor: Bucz <ROT13-sverchapu_at_tb2.cy-ROT13>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 21:59:56 MET DST

Użytkownik Tygrysek napisał:

> Użytkownik "Bucz" <ROT13-sverchapu@tb2.cy-ROT13> napisał w wiadomości

> Taka prozaiczna sparwa - robiłeś synchronizację? odbiornik i klawiatura
> mają przyciski do synchronizacji (klawiatura od spodu). Naciśnij
> najpierw w odbiorniku, potem w klawiaturze.

synchronizacja rzecz jasna byla...
na spodzie odbiornika mam napis "cordless mouse receiver" takze sam juz
nie wiem czy wnioskowac ze to tylko do myszy czy co... jak u ciebie
pisze na spodzie odbiornika

--
http://pomykacze.prv.pl/ - Tuning by Bucz
Wchodze do pokoju, a tam internet odpoczywa... wiec mu pomogłem...