Re: Problem z głosem

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 21:23:50 MET DST

Dzięki po raz kolejny. :-)

> Podłącz przewód od rozgałęźnika do magnetowidu
> z wyjscia ANTENOWEGO magnetowidu podłącz
> do karty TV ... w ten sposób będziesz
> miała wszystkie kanały w komputerze a BBC
> po przełączeniu na <Composite> w programie
> karty TV ... :-)
Muszę się przyznać, że nie rozumiem. Wydaje mi się,
że tak właśnie mam. Dla pewności opiszę jeszcze raz.
Otóż w tej chwili, to znaczy by móc nagrywać BBC z głosem
mam zrobione tak:
Przewód od rozgałężnika (po drodze jest teraz jeszcze separator)
mam podłączony do "AERIAL" magnetowidu. To jest to gniazdo,
do którego normalnie podłącza się antenę lub kablówkę.
"VIDEO OUT" magnetowidu mam połączone z "VIDEO" na karcie TV.
Od strony magnetowidu mam łączówkę bo kabel ma końcówki chinch,
a gniazdo magnetowidu nie.
"AUDIO OUT" magnetowidu mam połączone z "AUDIO IN" na karcie TV.
Po stronie magnetowidu mam też rodzaj łączówki, która pozwala mi
podłączyć kabel z dwoma końcówkami - czerwoną i białą do jednego
gniazda w magnetowidzie.
Różnica w stosunku do sytuacji sprzed tygodnia i wcześniej, to znaczy
wtedy gdy również na BBC był głos, polega na tym, że wtedy kabel
od rozgałęźnika był podłączony do gniazda "TV" na karcie TV, a nie
do magnetowidu.

Moja karta TV (AVerTV Studio 303) ma 7 gniazd:
FM, TV, VIDEO, S-VIDEO, AUDIO OUT, AUDIO IN, REMOTE

Mój magnetowid ( FUNAI V-3EE) ) ma 6 gniazd:
RF OUT, AERIAL, VIDEO OUT, VIDEO IN, AUDIO OUT, AUDIO IN.

Pozdrawiam i dziękuję również za cierpliwość :-)
Ewa