Re: zasilacz ATX Tracer 400W MGB-400

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 20:55:23 MET DST

Jerzy Junkiewicz napisał(a):

> Niestety przy tym też mi sie wiesza, ale facet ze sklepu zwróci mi kasę jak
> coś, jutro chyba zawiozę mu kompa do sklepu:(

jak juz wspominalem ten zasilacz nie nalezy do cudow techniki wiec
proponuje przetestowac na czyms bardziej firmowym ...

> A takie ograniczenie na USB mozna zmienić? modem usb ma własnie 500 A

ograniczenia sa z gory ustalone i nie mozna ich zmieniac ... a co do
modemu to zapewne miales na mysli 500mA :) bo takim pradem o ktorym
piszesz mozna by bylo spawac i to nie wiem czy sa takie elektrody:)