Re: Czy AMD w notebooku, to dobry wybór?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 19:51:32 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> No w przypadku wymagania długiej pracy na bateriach Pentium M
> jest nie do pobocia chyba. Zegar niski, intensywne oszczędza-
> nie energii i zmienianie częstotliwości pracy, duży cache,
> krótki potok. Wręcz idealna architektura. Poza tym masz parę
> bajerów typu WiFi plus koło pięciu godzin na zwykłym akumula-
> torze litowym :)

Czy macie jakieś praktyczne doświadczenia, jeżeli chodzi o czas
działania na bateriach:
Celeron-M 1.4 na platformie Centrino
Pentrum-M 1.5/de facto tu można użyć nazwy Centrino

Tak przynajmniej to rozumiem, jeden z importerów informował mnie, że
'czas pracy na celeronku jest odrobine krotszy niz na Pentium', ile
wynosi to 'ciut' ? ;)

--
Rafał Łukawski
http://www.lukawski.pl/