**** Abit NF7 i pamięci ****

Autor: Summoning <vangoth_at_wp.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 19:04:17 MET DST

Witam

Ponieważ nabyłem płyte Abit NF-7 a dodatkowo w "spadku" ;-) dostałem
podwójny zestaw pamięci tzn.:

1. 2x256MB DDR Kingston Dual Chanel (400)
oraz
2. 1 kość - DDR 256 MB Kingston (400)

zastanawiam się czy zastosować opcje z pamięcią Dual Chanel czy
ewentualnie dołożyć dodatkowo tą pojedyńczą kość 256MB i mieć wówczas
768MB RAM-u.

Jak będzie zachowywał sie system w przypadku zainstalowania tych
wszystkich pamięci ? Czy warto tak zrobić czy lepiej pozostać przy 2x256MB?

Dzieki za wszelkie sugestie, spostrzeżenia czy rady

Pozdrawiam

Raf