Re: Dziwny problem z plyta BXcel

Autor: Brodi <madmax81_at_no_spaminteria.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 19:01:54 MET DST

miałem płyte na bx cel i ...
ta płyta nie wymaga właściwie żadnych sterowników do udma. wszystko ustawia
się w rejestrze. o ile pamiętam ta płyta wyciąga MW DMA 2 czyli to ci dużo
nie daje , ale w windzie 9x me czy XP ten tryb nie jest uznawany za UDMA :-)
czyli jesli nadal mnie nie zrozumiałeś to napisałem że MW DMA 2 jest
włączony ale ptaszka w systemie przy zakładce UDMA nie ma.

Pod linuxem to ładnie mi śmigało z 256 ramu :-) jajko 2.4.25 kompilowane
własnoręcznie. Na cel 466 MHz nawet filmy ładnie śmigały :-)