cd-rom dma

Autor: jakuboff <jakuboff_at_emil.com>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 18:58:32 MET DST

Witam,
Może przedstawię to trochę enigmatycznie, ale mam w tym swój cel; chcę
spróbować z tej strony, bo przeszukiwanie archiwum wszelkich grup już mi
trochę w dupę dało.

Pytanie:
Jaka może być przyczyna niemożności włączenia dma dla cd-romu, podczas gdy
inne napędy (2 x hdd, 1 x dvd) nie mają z tym problemów?

Fakty:
Wcześniej ta opcja dla tego napędu działała.
Nie działa na świeżym systemie w2000 (kiedyś działało).
Sprawdzałem różne możliwości podłączenia urządzeń na dwóch taśmach (master,
slave, primary, secondary) - zawsze ten sam efekt - tylko ten jeden napęd
nie ma dma.
Odinstalowałem kontroler, wykrył ponownie - bez pozytywnego rezultatu.
Oczywiście ma włączone: "Tryb transferu: DMA jeśli dostępne".

Napisałem cd-rom, ale jest to właściwie cd-rw lg, jeśli to ma znaczenie.

A little help with this?
Pozdrawiam

--
jakuboff[at]megapolis.pl