Re: Problemy z monitorem ??

Autor: D.R.I.V.3.R <chcesz|mojego_at_maila.napisz|na|grupę>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 17:39:52 MET DST

Użytkownik " D.R.I.V.3.R" <chcesz|mojego@maila.napisz|na|grupę> napisał w
wiadomości news:clitfm$jbe$1@atlantis.news.tpi.pl...
| Witam ! Wydaje mi się że jest to problem ze sprzętam dlatego pisze na tą
| grupę !! Mam oryginalną grę Starsky&Hutch. Mój komputer spełnia
wymagania
| gry. Ale mam problem, podczas włączenia gry, zaraz po wybraniu ustwień
| pojawia mi sie komunikat:
|
| SIGNAL FREQUENCYIS OUT OF RANGE
| FH: 687KHz POS.
| FV: 85.0Hz POS
| PLEASE CHANGE SIGNAL TIMING

Qrde tutaj sie pomyliłem. Podczas włączania wyświetla mi się
SIGNAL FREQUENCYIS OUT OF RANGE
FH 125.4 kHz
FV 149.8 Hz
PLEASE CHANGE SIGNAL TIMING

A mam teraz ustawione:

FH: 48.3 kHz
FV: 59.9 Hz

Mam karte graficzną GeForce 4 MX 440 z najnowszymi sterami ! Jest tam coś
takiego jak zaawansowane taktowanie. Może to mam przestawić, tylko nie
wiem jak?? Może któś wie ? Sądze że mam jakąs to przestawić
(odświeżanie??) tylko jak ?

Proszę o pomoc !