Sieciówka ASUSTeK/Broadcom 440x 10/100 - problem

Autor: Jakub Ziobro <qbusss_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 17:28:44 MET DST

Witam!
Mam płytę ASUS A7V8X ze zintegrowaną kartą sieciową Broadcom 440x 10/100.
Nigdy nie udało mi się jej zmusić do działania. Cały czas świeci się dioda
activity (pomarańczowa), po podłączeniu kabla system nie widzi go ("Kabel
sieciowy jest odłączony"). Podejrzewam że sieciówka jest uszkodzona, ale z
drugiej strony instaluje się bez żadnego problemu, a po zapuszczeniu
programu diagnostycznego ze strony Broadcom'a pomyślnie przechodzi wszystkie
testy. Próbowałem uaktualniać i restetować BIOS płyty głównej, nic to nie
pomogło. Może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem?

--
Pozdrawiam,
Jakub Ziobro