Dobra jakosciowo i niedroga wypalara

Autor: MrRoger <mrroger[FUCK-SPAM>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 16:21:05 MET DST

Witam;
 Mam pytanie: jaka na chwile obecna jest dobra, niedroga i mogaca zadowolic
domowego uzytkownika nagrywarka plyt CDR, CDRW?

Mam starego LG, ale to sie sypie i sypie coraz bardziej, trzeba zmienic na
nowszy czytnik- zrzucanie CD na twardziela zajmuje mu ok 20-40minut (a zapis
5-15min zaleznie od predkosci).
Na dodatek nie czyta wszystkich plyt, wiec konieczna jest zmiana.

Prosze o szybkie odpowiedzi i jesli to nie klopot o podanie modelu i
przyblizonej ceny.

--
Pozdrawiam
Roger