Re: drukarka USB DOS wydruki inne

Autor: Adams <adams_at_as-soft.com.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 16:31:42 MET DST

Użytkownik "MS" <mskoni@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:clitsq$n2t$1@news.onet.pl...
 Witam
> problemem.
> czy

> że niby co, ???????????????/

A to ........:d

Panie, wiecej szczegolow nikt tu Coperfieldem nie jest,
jezeli program nie obsluguje USB to faktycznie czesto
pomaga pod WinXP zamapowanie portu jako LPT1,
ale to nie jest przyczyna braku wydruku.
Nie napisal Pan:
- jaki to program
- jaka to drukarka
- jaki system operacyjny
- na jakiej drukarce to tej pory program dzialal
itp itd.

Jezeli jest to typowa drukarka GDI bez wparcia
dla wydrukow tzw. Dos'owych (tzw, bo to nie ma nic
wspolnego z DOS'em) to czarno to widze, ale o
takich rzeczach trzeba pamietac przed zakupem
drukarki, USB to akurat najmniejszy problem.

pozdrawiam
Adams