Re: Problem z g³osem

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 15:19:58 MET DST

Dziêki za odpowied¼.

> zadzwon do astry i zapytaj sie co robile we wtorek .
Wys³al w czwartek takie zapytanie na formularzu na ich stronie.
W³a¶nie przysz³a odpowied¼:
Skoro odbiór przez telewizor jest prawid³owy to w takim razie problem nie
le¿y po naszej stronie. Zgodnie z umow± sygna³ kablówki dostarczamy do
odbiornika telewizyjnego, nie komputera. W przypadku wyst±pienia problemów
przy odbiorze programów przy u¿yciu karty TV w komputerze, Abonent we
w³asnym zakresie powinien usun±c problem, my w to nie ingerujemy.

> sprawdz tez czy nikt sie nie podlaczyl dodatkowo -- przy okazji psujac troche
> instalacje -- a ty odbierasz efekt tego popsucia .
W mieszkaniu - nie. Nic innego nie jestem w stanie sprawdziæ.

Pozdrawiam
Ewa