Re: potrzebna pomoc

Autor: adam <adam_at_dobremiasto.com.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 15:05:21 MET DST

> moze musisz zainstalowac obsluge VPN w win2000 ,

Może i tak, ale nie wiem jak się do tego zabrać? Prosiłbym o jakieś
podpowiedzi.

> moze muisz dac jakies urpawninia progamowi

Nie wydaje mi się, bo program klienta wygląda na prosty jak drut. Instaluje
się automatycznie, nie pyta o nic i na Win98 to wystarcza - tylko ta zmiana
bramy..., a Win2000 nic z tego.

> moze mas zjakiego fireewalla w win2000 .

To świeżutki system, ledwo postawiony... nic prócz urządzeń i samego
Windowsa.

adam