Re: AMD K6-2 533Mhz i filmy

Autor: Jolly Roger <nie_posiadam_at_maila.w.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 14:55:41 MET DST

Niejaki Robert asmax w przypływie geniuszu wysmażył(a) co następuje:
> witam
>
> Czy ktos z szanownych gropowiczow ma doswiadczenie czy na procku AMD k6-2
> 533Mhz (plyta pozwala na mnoznik 8x, szyna max 75, intel TX 512cache, riva
> 128 pci 4MB) bedzie mozna odtwarzac filmy dvix czy xvid? W jaki sposob
> ustawic mnoznik i szyne najlepiej na takim procesorze?

Czy ten procek już u ciebie chodzi? Bo K6 533 chodzi na 95 x5,5. Z
k6-2 problemu nie ma bo można mu zmienić mnożnik i puścić go na 75x7
(525 MHz) lub można zrobić małe OC na 75x7,5. Oczywiście nie ma
pewności czy K6-2 533 ruszy na Intel TX (na Asucie TX bezproblemowo
się dało uruchomić K6 400), ale taka szansa istnieje.

Co do pytania odnośnie DiVX, to u mnie na starym K6 500 ładnie to
chodziło po wgraniu kodeków fddshow. Kartę miałem mocniejszą, bo GF2
MX. Filmy równie dobrze (a może nawet lepiej) chodziły na ATI Rage
Pro, a na S3 Virge nie dało się oglądać. Nie mam pojęcia jak to może
wyglądać na Rivie.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :)