Re: Skasowałem DVD-RW:(((((

Autor: Teq <zrogon_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 14:16:58 MET DST

Piotr wrote:
> Stało sie nieszczęście. Ucząc sie programu dołącznonego do kamery ,
> skasowałem przyjaciołom płyte z kamerze RW z podróżyc życia.
> Skasowałem ją w kamerze za pośrednictwem programu w kompie. Po
> szybkości kasowania sądze ze bylo to szybkie kasowanie .
> Aby utrudnić całą historię po szybkim kasowania coś zdarzylo sie
> nagrac (oczywiście nie na całą płytę)

To co nadpisales jest kompletnie nie do odzyskania, niestety powierzchnia
plyty podczas jej nagrywania jest calkowicie modyfikowana wiec cokolwiek
bylo w tym miejscu wczesniej juz zwyczajnie nie istnieje, reszta zalezy od
tego w jaki sposob nagrywana byla ta plyta, czy w postaci 1 pliku czy w
postaci kilku nagran, niestety nie znam sie na kamerach wiec tu ci nie
pomoge. Polecam przeskanowanie plyty programem Easy Recovery Pro, lub czyms
z pakietu HirenCD do odzyskiwania danych.

Teq