logitech MX bezprzewodowy ... oddzielnie kupiona mysz i klawierka

Autor: Bucz <ROT13-sverchapu_at_tb2.cy-ROT13>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 13:46:02 MET DST

zakupilem rok temu mysz logi MX700 sama z nadajnikiem i wbudowana
ladowarka... kilka dni temu dokupilem na allegro sama klawierke
bezprzewodowa bez nadajnika (taka ktora mozna kupic w sklepach jako
zestaw desktop z MX700) niestety klawierka nie laczy mi sie z
odbiornikiem myszki

czy one nadaja na roznych falach? jak logitech to wymyslil ze nie
dzila... czy odbiornik tylko-myszkowy rozni sie od tego sprzedawanago w
zestawach mysz+kalwiera?

--
http://pomykacze.prv.pl/ - Tuning by Bucz
Wchodze do pokoju, a tam internet odpoczywa... wiec mu pomogłem...