drukarka USB DOS wydruki inne

Autor: MS <mskoni_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 14:46:03 MET DST

Witam
Mam problem z wydrukami z programów dosowych na drukarce usb. Port drukarki
zmapowałem sobie na lpt1, ale i tak nic się nie drukuje. Szukałem na grupach
ale tam jest tylko o mapowaniu portu co jak napisałem nie jest problemem.
Wydaj mi się, że aby drukarka wydrukowała dosowo to powinna obsługiwać PCL3.
niestety moja drukarka jak i duża cześć innych HP tego nie obsługuje. czy na
takiej drukarce da się wydrukować z programów dosowych?

Dzięki i pozdrawiam