Re: Zaślepka AGP Pro

Autor: seb <sebs_at_hoga.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 13:32:04 MET DST

dnia 2004-10-25 osobnik /Sander/ rozbawił grupę *pl.comp.pecet* słowami:

> Też mam złącze AGP Pro, a karta nie Pro.

> Bo pobiera mniej prądu ?
> Może masz słaby zasilacz i dlatego komp się wiesza ?

hmm, to jakaś teoria, ale:
1. zasilacz kupiasty to fakt, ale karta też nie porażająca (TNT2 Pro)
2. wcześniej ta karta działała dobrze na płycie Soltek KAV z złączem
AGP Pro; zaślepka nie ruszana (dlatego meczy mnie kwestia akaurat tej
zaślepki - czy np. płyta nie podaje innego napięcia po jej wyjęciu)

Pożyczyłem jeszcze jakiąś ATI 8MB na AGP i sprawdzę czy też będzie
robiła problemy - pewnie mniej obciaży zasilacz niż ta Riva, ale w
sumie nawet 300W noname nie powinien mieć problemów z tą klasą kart...

W każdym bądź razie dzięki za sugestię, jeszcze pomyślę i posprawdzam.

--
seba szymik
/coś mi tu mymci, cimci rimci/