Re: FFDSHOW + AC3Filter = problem z odtwazaniem MP3 i mpg na laptopie -help!

Autor: Anubis <rafalb7_at_o2.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 11:10:28 MET DST

Użytkownik "urug" <urug@o2.pl> napisał w wiadomości
news:clie5i$p24$1@inews.gazeta.pl...

> A ja moze z innej beczki, ale moze ci to pomoze. Ja ostatnio wzialem sie
> na sposob i instaluje allplayera, i za jego pomoca robie liveupdate
> kodekow. Powiem szczerze ze sam sciaga sobie co potrzeba i nie mam
> problemu z zadnymi filmami, ani innymi multimedialnymi plikami.

Tez ktos mi to proponowal ale mam juz zainstalowany Vplayer i FFDSHOW....
zalezy mi na FFDSHOW bo ma on unikalne opcje do poprawiania jakosci filmow,
to sie przydaje w laptopie bo matryca jakoscia nie grzeszy w porownaniu z
klasycznym monitorem:)
FFDSHOW nie wprowadza do systemu swoich kodekow a tylko uruchamia je w
trybie wirtualnym a wiedz nie zasmieca systemu... nie wiem jak bedzie sie
zachowywac razem z tymi doinstalowanymi przez ALLPLAYERA...