ATI Al-lIn-Wonder - jaki ?

Autor: Marcin <zanny[spam>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 11:03:04 MET DST

    Witam,
  Chce zmienic karte graficzną na coś bardziej nowoczesnego niz moj GF2MX.
Chodzi mi po głowie ATI All-In-Wonder (moge sprowadzic z kanady), nie
orientuje się niestety w tych wszystkich modelach i oznaczeniach. Nie
interesuje mnie super wydajny sprzet do pobijania wynikow w 3DMark ale
raczej umiarkowanie wydajny i bardzo cichy. Czy mozecie mi coś polecić ?
Aha... czy karta sprowadzona z za oceanu nie bedzie miała problemow zeby
działac u nas (ntsc pal etc) ?

  pozdrawiam
Marcin