Rezonans dysków

Autor: Konrad Billewicz <carolus_at_isn.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 10:16:05 MET DST

Witam,

Dyski w nowej obudowie wchodzą mi w rezonans i bardzo nieprzyjemnie,
sinusoidalnie hałasują. Próbowałem to zniwelowac poprzez porządne
przykręcenie dysków do obudowy i zastsowanie gumowych podkładek pod śruby -
nie pomogło, a przynajmniej nie bardzo.

Ktoś wie może jakimi sposobami, najlepiej domowymi, bez wydawania fortuny,
mozna poprawić ten stan rzeczy? Pomijam wyciąganie czegoś z obudowy na
zewnątrz.

Pozdrawiam.

--
              \\  Konrad "Carolus" Billewicz