FFDSHOW + AC3Filter = problem z odtwazaniem MP3 i mpg na laptopie -help!

Autor: Anubis <rafalb7_at_o2.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 09:39:56 MET DST

Witam
Kupiłem od kogoś używany ale całkiem nie zły Laptop IBM ThinkPad T22 o
konfiguracji:
Procesor IntelR Pentium III 900 Mobile cache 512kb z technologią SpeedStep,
pamięć 384 M Sdram, Karta Graficzna S3 Savage IX8 Graphics Controller Video
Memory 8M,
Audio Chipset - Crystal Soundfusion Soundcard.
W komputerze zainstalowany jest Windows XP oraz zestaw kodekow FFDSHOW
(najnowsza wersja) + AC3Filter (tez nowy).
Wszystko skonfigurowane według wskazówek zawartych na:
http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=5525&st=0&#entry41927
Z tym ze po włączałem wszystkie dostępne kodeki w opcjach.
Problem jest z nie którymi plikami MPG, gdy je uruchamiam, razem z dźwiękiem
w nich zawartym słychać charakterystyczne chrapanie jak by dźwięk był
przesterowany a nie jest... z DVX i XVID oraz plikami avi zakodowanymi w
MJPG nie ma żadnych problemów !!
Najgorsze jest to ze nie poprawnie odtwarzane są pliki MP3 !! gdy uruchamiam
plik MP3 za pomocą WINAMP 3.XX - jakiś nowszy to dźwięk od czasu do czasu
spowalnia i robi się metaliczny... potem się poprawia i tak w kółko.. gdy
odtwarzam za pomoca MediaPlayer 9.0 to jest trochę lepiej ale tez potrafi
się przyciąć lub spowolnić i zrobić się metaliczny...
Myślę ze to nie sprawa procesora bo to jest 900Mgz ani pamięci operacyjnej
bo programy i sam Windows działa błyskawicznie... myślę ze to sprawa
jakiegoś konfliktu kodeków lub sterowników... nie wiem.... w Windows XP nie
da się zmienić przerwań urządzeń, nie ma tez wykrzykników.
Proszę o pomoc.