Zaślepka AGP Pro

Autor: seb <sebs_at_hoga.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 08:18:55 MET DST

Witam,

Kupiłem używaną płytę główną z AGP Pro (Soltek 75JV). Wszytko ładnie
śmiga oprócz jednej rzeczy. Karta graficzna wiesza co jakiś czas system
(konkretnie windows). Dzieje się tak jeśli obsadzę slot AGP kartą
AGP-niePro, przy włożeniu karty PCI problemów nie ma. Oczywiście karty
w wersji Pro nie mam :( W slocie AGP powinna być zaślepka w miejscu
dodatkowych styków zasilajacych z AGP Pro, jednak je nie ma. Teraz
pytanie - czy ktoś orientuje się czy brak tej zaślepki może powodować
błędne działanie karty graficznej? Zawsze myslałem, że to tylko kawałek
plastiku, ale teraz już nie wiem czy to wina tej nieszczęsnej zaślepki
czy po prostu walnięty jest slot AGP.

--
seba szymik
/coś mi tu mymci, cimci rimci/