VIA + GeForce problem

Autor: Artur <nospam_at_nospam.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 01:02:29 MET DST

Cześć,
Mam problem z uruchomieniem karty GeForce z płytą główną Clayton K133ASA-970
(chipset VIA VT8363+VT82C686A). Riva TNT2 chodzi bez problemu, GeForce2 MX
400 w ogóle nie startuje (nie pojawia się obraz po włączeniu komputera) a
GeForce4 MX 440 przestaje działć z WinME po wczytaniu sterowników. Karty na
pewno są sprawne - działają bez problemów na innym komputerze.

Upgradowałem BIOS do najnowszego, próbowałem różnych ustawień typu AGP-4X
MODE disabled, AGP FAST Write disabled, x AGP Drivng Value FF itp.
Zainstalowałem najnowszy zestaw driverów 4in1 dla VIA (ale to chyba bez
znaczenia skoro MX 400 w ogóle się nie odpala). Powyłączałem wszystkie porty
szeregowe, USB itp - został tylko setrownik IDE i karta. Przestawiałem
pamięć z 100 MHz na 133.

Sporo guglałem ale nie mam już innych pomysłów. Czy da się np. upgradować
BIOS używając biosu innej płyty opartej o KT133 (w GeForce FAQ wskazywali na
problem z płytą Gigabyte KT133)?

Z góry dzięki za jakąś podpowiedź.
Artur