USB2 i WinXP

Autor: CYSTERNA++ <e.cysterna_at_wp.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 00:48:40 MET DST

Mam WinXP SP1 (niedlugo moze sie zdecyduje na SP2) i plyte glowna ABIT z
obsluga USB2. Sterowniki producenta zainstalowane i wszystko jest OKI poza
jednym szczegołem. Nie moge osiagnac transferu na poziomie USB2 przy
nagrywaniu z kompa na Pendriva. W druga strone mam transfer okolo 7MB/s i to
jest to. Co moze być przyczyna, ze w jedna strone tylko osiagam taka
predkosc ? Dodam tylko, ze na innych kompach w obie strony wszystko idzie
szybko wiec Pendrive jest 100% OK.

Pozdrawiam

CYSTERNA++