Re: Karta grafiki

Autor: Przemek Budzyński <bat_oczir.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 23:59:34 MET DST

Sander <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał(a):

> Jeżeli nie ma się rozbudowanego kompa, czyli nie ma się dużo napędów,
> kart, RAM'u, itp. to od biedy i te 300W powinno wystarczyć,
> a nie jakieś badziewie typu Codegen, L&C itp. 350W @ 250W :)

ja na razie jade właśnie na takim badziewiu :))
przy konfiguracji:
P4 2,4 Northwood
1024 MB RAM DDR 333.
płyta MSI 845 PE Max
Ge Force FX5600 256 MB 128 bit Vivo
Seagate Barracuda 80 GB 7200/min
Audigy 2
CD-RW Liteon 52
DVDRW Nec 2500.
HP 7260

i jakoś żyję :) Ale zastanawiam się, czy za jakiś czas nie przejść primo na
LCd secundo na nową grafikę, np na coś w stylu
http://tweak.pl/news/pokaz.php?uid=standard-1631

i wtedy jak sądzę bez nowego zasilacza się nie obejdzie....i sam już nie wiem,
skąd ja na to wszystko wezmę pieniądze. :))
Sądzisz, że wówczas wystarczy coś takiego
http://sklep.benchmark.pl/pelny_6626.html

czy raczej dopiero
http://sklep.benchmark.pl/pelny_6068.html

????