CREATIVE Audigy ES vs CREATIVE Audigy 2

Autor: Orson <orson_at_wroclaw.net.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 19:40:42 MET DST

Witam

Pytanie apropo za i przeciw sprzetu jak w temacie. Nie jestem jakims
melomanem ale chcialbym by nowa karta malo obciazala kompa i nie bylo z
nia problemow sprzetowych (duze boje z SB Live 5.1 i karta TV wymieniona
ponizej). Chcialbym miec porzadna karte ktorej nie musialbym wymieniac
przez nastepne 3-5 lat i nie sprawialaby mi problemow z konfliktami
sprzetowymi, a sluzyc bedzie do sluchania muzyki, DVD itp.
Sprzet jaki posiadam:
Plyta - ASUS CUV4X-D (chipset VIA)
2xPIII 1GHz
1 GB SDRAM PC133
Grafika - Elsa Gloria III (GeForce 2 Pro)
Siec - Realtek 8139
Aktualny dzwiek - Yamaha 724F-V
Kontroler SATA - Sil3112 SATARaid
KartaTV - Winfast TV2000XP Expert
Zasilacz - Chieftec 360W (starszy model by Sirtec)

Za wszelkie wskazowki z gory wielkie dzieki