urządzenia wielofunkcyjne PSC 1215 ?

Autor: adamos <adamos_at_bezspamu.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 18:39:50 MET DST

Witam
Przymierzam sie do zakupu takiego urządzenia lub podobnego nieco strszego z
drugiej ręki. I mam pytanie czy warto cos takiego kupic? Może ktoś z Was już
coś takiego wykorzystywał i ma już jakieś zdanie na jego temat. Ja do tej
pory miałem osobno skaner i drukarkę. Teraz chciałbym mieć to w komplecie,
tylko nie wiem czy warto się skusić na coś takiego. Cena jest całkiem
przystępna. Parametry, jak do domowych zastosowań całkiem niezłe, tylko jak
z jakością i trwałościa tego urządzenia, jakością skanów i wydruków,
wydajnością tuszy i kosztami eksploatacji? Prosze o opinie użytkowników.