Re: PC133

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 17:36:23 MET DST

Michal Bien napisał(a):
> AKA: Kto ma racje? To o co robi sie na grupach dyskusyjnych? Pie*
> o dupie Maryni czy co? :>

nie chodzi mi o szczegoly techniczne bo to dla przecietnego uzytkownika
nie jest istotne. istotne jest to ze niektore pamieci zwane
jednostronnymi (1 rows) nie sa widzane w calosci na niektorych starych
plytach (BX lub ApolloPRO133).

> Pokaz mi gdzie! Jak dziecko powtarzasz "wprowadzacie ludzi w blad" bo
> jakis modul nie chcial pracowac akurat z Twoja plyta [moze ten Acorp mial
> stary lub zapluskwiony BIOS - zdarza sie i nowsza wersja poprawia problemy
> w pracy z konkretnymi modulami - trzeba meczyc support lub zdajac sobie
> sprawe z takiej mozliwosci brac pamiec z wymowieniem a nie lamantowac na
> grupie "wprowadzacie ludzi w blad".
ja tez doszedlem do wniosku ze to wina starego BIOSu ale niestety do tej
plyty nie ma nowych BIOSow. kolega ma plyte z ApolloPRO133 z nowszym
BIOSem i u niego widzial komp cala pamiec. wiele osob ma plyty do
ktorych nie ma nowych BIOSow wiec nie jest to jakis odosobiony
przypadek. przeszukaj sobie archiwum tej grupy a przekonasz sie ze nie
jestem jedyny.
wprowadzacie w blad pisza kategorycznie ze musza pamieci jednostronne
byc widziane w calosci na starych plytach i nie przyjmujesz do
wiadomosci ze u kogos nie sa.

> Sluchaj no - widzisz jakis moj blad - to go wskaz palcem a nie pisz
> w tym stylu bo i ja zrobie sie nieprzyjemny.
juz jestes nieprzyjemny. a teorie sa sprzeczne bo przed zakupem tej
pamieci dlugo przegladalem archiwum: od stwierdzen ze pamiec
jednostronna ma kosci po jednej stronie do innych dziwnych teorii. a
blad widze w tym ze ty piszesz ze musi dzialac a nie dziala. dopiero po
postach ze u kogos nie dziala zwalasz wine na pamieci a wina lezy po
stronie BIOSu.

> Tez sobie zrodlo znalazles - dobrze ze to nie link do "Komputer
> Swiata" itp. :>
widze ze nalezysz do tych ludzi ktorzy wszystkich uwazaja za glupszych
od siebie. Na czyms trzeba sie opierac na pewno nie bede sie opieral na
opiniach z tej grupy. Ja nie czerpie wiedzy z kosmosu tylko z internetu
i ksiazek.

> No ale dla Ciebie jak widze Kingston to synonim dobrych pamieci bez wzgledu
> na inne okolicznosci, gratuluje :> Przjrzalem troche Twoich postow z
> ostatnich dni i widze ze uwielbiasz sie snobowac a widze czerpiesz glownie
> z "madrosci internetowych" - wiec sie przejechales na tamtym module SDR
> i teraz publicznie lamentujesz majac pretensje do calego swiata :>
wcale sie nie przejechalem bo zamienilem sie na dwustronna :-) nauczylem
sie tylko tego ze na grupach nie ma co polegac.
trudno podawac linki do ksiazek ktore leza u mnie na polce.

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660