Re: Jaka plyta ?

Autor: Butcher <butcher1.nospam.spamerze_at_gazeta.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 16:48:46 MET DST

> Jestem na kupnie plyty glownej pod athlona i nie wiem jaka kupic aby byla
> najlepsza, najstabilniesza wmiare za rozsadna i nie zadroga cene. Bede
> wdzieczny za porade.

Ja mam Epox'a 8RDA+ i jestem baaaardzo zadowolony. Stabilna jak skala,
niesamowita w o/c, SoundStorm na pokladzie - ogolnie bardzo udany model tej
firmy. W tej cenie dostaniesz tez Abit'a NF7 - tez bardzo dobra plyta, ale
jest gorzej wyposazona, a uwierz mi, ze SoundStorm to naprawde fajna sprawa
;] .