Re: kontroler USB a zasilanie urzadzen

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 15:57:44 MET DST

sachtel wrote:
> Witam grupe
>
> mam pytanie dotyczace PCI'owego kontrolera USB opartego na ukladzie VIA
> VT6212.
>
> czy taki kontroler moze zasilac urzadzenia USB ?

USB, to standart zasilający urządzenia.

Max. prąd na port to 500mA przy 5V, ile pobiera dane urządzenie, możesz
sobie zobaczyć we właściwościach hub'a (Windows). Nie wykluczone, że
pewne 'built in' porty podają więcej prądu, np. dysk w obudowie USB,
przy starcie pobiera zazwyczaj więcej niż 500mA i startuje bez problemu,
bez dodatkowego zasilania.

Neo nie mam, ale zapewne pisze ile pobiera prądu. Sprawdź też inne
urządzenia, czy działają, jak ktoś wcześniej napisał, może kontroler
jest walnięty.

--
Rafał Łukawski
http://www.lukawski.pl/