Re: LCD vs. CRT

Autor: Roberto <robert74_at_DAMItkdami.net>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 12:51:28 MET DST

Ktuś, czyli "Deli" posługując się mailem <deli_@ANTISPAMop.pl>, po
przemyśleniu napisał(a):

> Witam,
> chcialem zmienic monitor no i mam dylemat: czy pokusic sie o LCD czy jakis
> plaski CRT?
> Ma sluzyc glownie do pracy typu programowanie itp., ale czasem tez
> ogladanie filmow czy granie.
> Slyszalem, ze monitory LCD niezbyt wiernie oddaja kolory i powoduja
> znieksztalcenia w mniejszych rozdzielczosciach.
> Prosze o sugestie i opinie.
> Z gory dzieki.

Jeśli chcesz LCD to albo to: http://sklep.benchmark.pl/pelny_13929.html albo
to: http://sklep.benchmark.pl/pelny_13635.html To nowe modele z czasem
reakcji 12ms, z tym że LG ma jakąś nową funkcję poprawy jakości obrazu
f-engine, a Samsung troszkę lepsze kąty i minimalnie lepszy kontrast.
Najlepiej byłoby gdybyś własnymi oczami obejrzał obraz na tych monitorach i
wybrał odpowiedni.

--
W owym czasie przyjaciel zgubi młotek przyjaciela,
a dzieci nie będą wiedzieć gdzie są rzeczy ich ojców,