Spalony Radeon?

Autor: orzelek <orlinski.p_at_o2.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 12:11:03 MET DST

Witam! Napiszcie prosze co myslicie o takim przypadku...
Zaczely mnie gnebic zwisy komputera, pamiec, dysk byly raczej w porzadku
(testowalem) lecz okazalo sie, ze nie dziala wentylator na karcie graficznej
(R9500). Po wymianie wentylatora wraz z radiatorem zwisy staly sie rzadsze
lecz nie ustapily calkowicie. Jak sprawdzic czy to na pewno wina karty, czy
jest jakis sposob aby ja naprawic? Z gory dziekuje za wszelkie rady!

--
Pozdrawiam
Pawel Orlinski