Re: Co wybrac??

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 11:29:16 MET DST

Użytkownik "Adam" <mileccy@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:clfr44$m4k$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]

I jeszcze jedno ta plyta jest w porzo i ma dobre opinie ale nie chodzi mi o
najtansza ani tez o nie najdrozsza ale taka ktora starczy mi na dosyc dlugi
czas i nie bede musial jej z bolem serca za dwa lata sprzedawac za 50
zloty. Chodzi mi o cos najlepszego do 400 zloty i kontatybilnego z prockiem
ktory podalem wczesniej.