Re: Abit NF7-S (v2.0) i Pentagram Freezone QC-80 Cu

Autor: Dermi <ljmazur_at_poczta[.>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 10:51:54 MET DST

Virgien wrote:
> Witam!
>
> Jako iż owa płyta ma dość wysoko umieszczone gniazdo procesora a ów
> radiator, jest dość pokaźnych rozmiarów, uprzejmie proszę o odpowiedź
> posiadaczy podobnych zestawów; ile milimetrów wystaje tenże po
> za krawędź tej płyty? Zastanawiam się, czy taki układ zmieści się o ironio,
> w dość gigantycznej obudowie Chieftec DA-01SL-D; znajduje się w niej
> półka utrzymująca zasilacz i usztywniająca konstrukcję a lokalizacja tej
> półki... Hm, nie co mnie martwi a wolałbym w niej nic nie wycinać... :/
> Serdecznie dziękuję!!

Zależy, jaka jest odległość tej półki od krawędzi płyty. Pentagram na
tym Abicie wystaje jakieś 3-4mm ponad krawędź, co wiem z doświadczenia -
  u mnie się zmieścił do budy Modecom Winner, gdzie odległość między
płytą a zasilaczem to 5mm :)

--
[    Łukasz "Dermi" Mazur | GG:4871786     ]
[    "Są ludy, co dojrzały do śmierci,     ]