Re: PC133

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 08:49:46 MET DST

Michal Bien napisał(a):

> Wiec z laski swojej sam najpierw sprawdz co piszesz bo chyba nie do
> konca wiesz o czym, a problem z kompatybilnoscia konkretnego modulu
> ekstrapolujesz na wszystkie!
> Tak sie sklada ze jesli modul nie pogryzie sie z plyta [co zawsze
> moze miec miejsce i jest tym bardziej prawdopodobne im gorszej klasy to
> modul] to bez problemu jednobankowy[*] 128 MB bedzie pracowal zarowno z BX
> jak i MVP3 bedac rozpoznawany w calej pojemnosci, bo specyfikacja tych
> chipsetow przewiduje maks. 128 MB na bank/256 MB na modul dwubankowy.
> [...]
akurat wiem o co chodzi nie chce mi sie teraz przesukiwac internetu bo
tu nie chodzi o to zeby pokazac kto jest madzejszy tylko o to ze
wprowadzacie ludzi w blad i narazacie na koszty. Najciekawsze jest to ze
kazdy "specjalista" ma tu swoja teorie ktore nawzajem sie wykluczaja :-)
Proponuje zapoznac sie z tym artykulem
http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_72567.html
dotyczyn on wpradznie nowszych ukladow pamieci ale jest tam w tresci
wyjasnione na czym polega dwu stronnosc lub jak ktos woli dwu bankowosc.

PS
wg Kingston to gorszej klasy modul to pewnie GOODRAM uwazasz za dobry ;-)

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660