Re: [spam] Pentium II

Autor: MichaelData <spam_at_ognik.com>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 03:50:50 MET DST

Pewnego dnia "Teo" <tee9o@interia.pl> napisał(a):
> Sorry za spam, ale jest to pilne (mam 5 dni).Poszukuję 2 takich samych,
> sprawnych procesorów minimum Pentium II Deschutes 333 Slot 1 lub wyższych
na
> magistralę 66.

Chcesz z nich zrobic Pentium IV? ;)
A na serio, sprawdz:
www.electronics.com.pl
www.sck.com.pl

Sprawdziłem mają tylko PII 266.
Podpowiem że dlatego szukam tych procesorów, ponieważ moja płyta obsługuje
SCSI i mam tam 2 dyski + dodatkowe kotrolery IDE. Generalnie jest to komp
który działał na WIN2k ale po przejsciu na W2k3 jest konflikt procesorów,
które tam były http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;319091
nie ukrywam że cena 2 CPU tej klasy ,jest na dzień dzisiejszy znacznie
nizsza niż inwestycja w nowy sprzęt.

--
Michael