64

Autor: Tomek <jejej_at_.22.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 01:37:30 MET DST

Witam :)
tak ostatnio duzo sie slyszy o tych 64 bitowych procesorach i systemach
operacyjnych, tak z ciekawosci zeby dowiedziec sie czegos wiecej
poszukalem na googlach o tym informacji, znalazlo mi pelno jakis
odpwoiedzi "encyklopediowych" z ktorych tak naprawde wiele nie da sie
zrozumiec (mowie o sobie:>) tylko rzeczy typu, ze jednoczesnie sa
przetwarzane 64bity, wiec tak biorac to na chlopski rozum chodzi tutaj
tylko o predkosc przetwarzania danych tak? czy moze kryje sie cos
jeszcze pod tymi magicznymi 64 bitami?;) a wiec czy moglby mi ktos
polecic jakas godna strone gdzie byloby to wszystko opisane w jakis
ladny prosty i logiczny sposob?:)